Maksud Telefon Pintar Dalam Bahasa English

Soalan Latihan Bahasa Inggeris Tahun 1. Dialihkan dari Telepon pintar Loncat ke navigasi Loncat ke pencarian.


Pin On Vireal Hub

Aplikasi Kamus Merriam-Webster adalah satu contoh yang mudah tetapi sangat efektif untuk membantu anda meningkatkan tahap sebutan apa jua perkataan dalam Bahasa Inggeris.

Maksud telefon pintar dalam bahasa english. Samsung Galaxy J5 kiri dan iPhone 6S kanan Ponsel cerdas adalah kelas ponsel dari ponsel dan perangkat komputasi bergerak multiguna. Input dari Kumpulan Facebook FIG. Kategori ini memiliki 77 halaman dari 77.

Adalah sangat berguna untuk sentiasa mempunyai akses kepada kamus pada setiap masa terutamanya jika anda menggunakan telefon pintar. Soalan Latihan Bahasa Inggeris Tahun 3. Soalan Latihan Bahasa Inggeris Tahun 1.

Soalan Latihan Bahasa Inggeris Tahun 2. Human translations with examples. Versi Bahasa Melayu latin dan jawi kini boleh diguna untuk Telegram Android Android X iOS TDesktop dan macOS.

Smartphone adalah telefon bimbit yang mempunyai ciri pengkomputeran maju dan ketersambungan berbanding dengan telefon bimbit biasa. Telefon ialah alat telekomunikasi yang digunakan bagi memancar dan menerima bunyi pada jarak jauh tanpa terikat dan secara bebas. Anda juga boleh menggunakan telefon pintar anda jika anda ada sambungan Internet untuk mengakses kamus dalam talian melalui laman web.

Tele jauh dan phone suara. Kebanyakan telefon beroperasi melalui pemancaran isyarat eletrik melalui jaringan telefon rumit yang membenarkan sebarang pengguna telefon untuk berhubung dengan hampir kesemua yang lain. Telefon pintar membolehkan penggunanya memasang aplikasi canggih di dalamnya berasaskan pelantar telefon seperti Symbian Android iOS atau Windows Phone.

Soalan Latihan Bahasa Inggeris Tahun 3. Idiom Bahasa Inggeris Maksud dalam BM Perbualan Bahasa Inggeris Maksud dalam BM Perbualan Bahasa Inggeris Maksud dalam BC Soalan Latihan Tahun 1 hingga 5. Lihat contoh telefon pintar terjemahan dalam ayat dengar sebutan dan pelajari tatabahasa.

Telefon pintar adalah kata majmuk dari dua Bahasa Inggeris Pintar. Sebenarnya telefon pintar adalah komputer kecil yang boleh melaksanakan fungsi yang sama jika tidak lebih. Ayat contoh dalam Bahasa Hokkien Pulau Pinang EML.

Periksa terjemahan telefon pintar ke dalam Inggeris. Soalan Latihan Bahasa Inggeris Tahun 2. Terjemahan ayat contoh ke Bahasa Inggeris EH.

Soalan Latihan Bahasa Inggeris Tahun 4. Contextual translation of maksud casing phone dalam bahasa melayu. 28112016 Telefon pintar adalah telefon bimbit yang mempunyai ciri pengkomputeran maju dan ketersambungan berbanding dengan telefon bimbit biasa.

Dan Telefon iaitu terjemahan literal perkataan telefon pintar bermaksud telefon pintar. Soalan Latihan Bahasa Inggeris Tahun 4. Telefon pintar dengan perlindungan terhadap air dan habuk pukulan dari Caterpillar menahan kitaran penyediaan konkrit di dalam pengadun acuh tak acuh kepada basuh seterusnya dengan hos.

Telefon pintar atau telefon bijak Bahasa Inggeris. Human translations with examples. Ketahui definisi telefon pintar.

Kata Pinjam Bahasa Inggeris menerusi Bahasa Melayu EN. Halaman-halaman dalam kategori Telepon pintar. Lihat sebutan sinonim dan tatabahasa.

Etymologi Asal Usul Perkataan FB. Perkataan telefon berasal daripada perkataan bahasa Inggeris telephone yang berasal daripada bahasa Yunani. Pengilang menumpukan pada perlindungan peranti dari semua kesanIa menggunakan Glass Gorilla tebal pada skrin bumper getah khas dengan lapisan keluli.

Smartphone i eat just now captal consumption. Homofon perkataan yang serupa sebutan. Lihat contoh penggunaan telefon pintar di korpus Bahasa Melayu yang hebat.

Ia juga menggunakan sistem pengendalian yang. Kembali ke Telefon pintar. Contextual translation of kajian penggunaan telefon pintar.

Googles free service instantly translates words phrases and web pages between English and over 100 other languages. Atauanda boleh muat turun aplikasi kamus dan sentiasa boleh menyemak definisi perkataan pada bila-bila masa yang anda perlukan. Dari Wikipedia bahasa Indonesia ensiklopedia bebas.

Telefon pintar terdapat dalam 102 bahasa. Idiom Bahasa Inggeris Maksud dalam BM Perbualan Bahasa Inggeris Maksud dalam BM Perbualan Bahasa Inggeris Maksud dalam BC Soalan Latihan Tahun 1 hingga 5. Telefon pintar membolehkan penggunanya memasang aplikasi canggih di dalamnya berasaskan pelantar telefon seperti Symbian Android iOS atau Windows Phone.

Telegram secara rasmi tersedia dalam bahasa Inggeris Sepanyol Jerman Belanda Itali Perancis Arab Portugis Korea Melayu Rusia dan Ukrin di kebanyakan platform dan kami secara beransur-ansur mengembangkan senarai bahasa yang terdapat di dalam aplikasi. Mereka dibedakan dari ponsel berfitur dengan kemampuan perangkat. Phone casing malay language meaning in malay.

Ciri ini dengan tepat menggambarkan apa telefon pintar. Kata Pinjam Bahasa Inggeris ETM.


Apa Arti Nombor Telefon Dalam Bahasa Inggris Terjemahan Dalam Bahasa Inggris


Handphone Definition And Synonyms Of Handphone In The English Dictionary


Biar Tak Pandai English Jejaka Akui Awkward Teruk Guna Telefon Dalam Setting Bahasa Melayu Viral Mstar


Pengalaman Menggunakan Antara Muka Interface Bahasa Melayu Dalam Telefon Pintar Steemit


Biar Tak Pandai English Jejaka Akui Awkward Teruk Guna Telefon Dalam Setting Bahasa Melayu Viral Mstar


LihatTutupKomentar