Panggilan Telefon Dari Pos Laju

Helpful 0 Not helpful 0. Dia kata ada barang tak dituntut dari pos laju sila.


Panggilan Penipuan Dari Pos Laju

Semak dahulu nombor akaun melalui laman web yang disediakan untuk mengenalpasti nombor scammer sebelum melakukan traksaksi.

Panggilan telefon dari pos laju. Aq bayar tau pos ni bukan freeherrr bodoh betul laaa Google User 03042017 1006 bad service Google User. Pos Lajus suite of products and services are available at more than 1000 outlets comprising of 704 Pos Malaysia outlets 264 Pos Mini outlets 68 Pos. UTAMA MALAYSIA DUNIA POLITIK VIDEO HIBURAN SUKAN.

Wed Sep 16 2020. Sejam kemudian kira-kira jam 1145 pagi aku menerima pula panggilan dari 0321460522. Servis pos laju sgt menyedihkan.

08092020 Seorang wanita berusia 90 tahun rugi sebanyak RM383 juta setelah ditipu oleh sindiket Macau Scam yang menyamar dari Pos Laju dan polis. Aku ceritakan macam mana dia buat skrip untuk menipu ya. Lelaki berusia 64 tahun terbabit mendakwa menerima panggilan telefon daripada suspek yang menyamar sebagai pihak Pos Laju pada 1 Ogos.

21082018 Kira-kira jam dua petang saya mendapat panggilan telefon dari kakitangan Pos Laju Balakong yang memaklumkan satu parcel saya yang ingin dihantar ke Arau Perlis telah diceroboh dan saya diminta datang ke Pos Laju Balakong untuk membuat tuntutan parcel tersebut. One stop destination for sending parcels via Pos Laju and e-commerce solutions for your business. 26062020 26062020 1152am Baru beransur sihat dan pulih ni.

Masa dia call tu direct je bagitau nama sender berserta alamat penuh sebijik dia sebut ikut apa yang ditulis atas parcel then terus je dia cakap Pos Laju. Dipendekkan cerita mereka menggunakan nama Pos Laju pulak. Buat panggilan telefon berkali kali tak angkat untuk urusan tracking no.

Dlam sistem tu juga ada ditulis nama orang yang terima barang tersebut sedangkan saya tak kenal pun. Calculate your postage rate send and track your parcel. November 10 2020 at 754 pm Poslaju tolong lah update barang syadah msuk sbulan lebih ep771865287my Sya call poslaju tak di angkat.

Sedangkan tiada sebarang panggilan telefon daripada pihak pos laju. Sekarang scammer dah pandai guna nama pos4you especially pos laju untuk scam orang ya. Wed Sep 16 2020.

Lelaki berusia 64 tahun terbabit mendakwa menerima panggilan telefon daripada suspek yang menyamar sebagai pihak Pos Laju pada 1 Ogos. Tetapi saya tidak menerima apa-apa notis dari pos laju samada dari notis yang ditinggalkan sms mahupun dari panggilan telefon. Ini details yang saya dapat sewaktu kononnya saya tarkazut dapat panggilan dari Pos Laju.

November 10 2020 at 645 pm Rujuk nombor tracking FE205696760MYbarang kiriman dari. Dumsiah binti Mohd Yusuf. 13032013 Tamat perbualan dengan Poslaju.

15042021 Kenapa parcel saya tidak hantar kepada saya. Tanpa menelan sebarang ubat. Ada barang macam spraygas dalam tu.

Bukanmove on panas hati dan telinga kerana 3 hari lepas saya layan scammer yang kononnya dari Pos Laju KL. Pos Laju is the leading courier company in Malaysia connecting over 80 of populated areas across the country with its Next Day Delivery and other services. 19062020 Mohon pihak pos laju untuk semak tracking tersebut kerana dalam sistem tracking barang ini dah diserahkan pada 18112020 jam 755 malam tetapi saya tidak menerima apa-apa parcel dari pos laju even tiada panggilan telefon yang mengatakan barang hendak dihantar.

17102020 Membuat panggilan telefon kemudian memaklumkan terdapat mesej perlu diterima daripada Pos Laju sememangnya amat meragukan. 17062020 KUALA TERENGGANU - Seorang guru mengaji mengalami kerugian lebih RM260000 akibat terpedaya dengan sindiket Macau Scam selepas menerima panggilan telefon daripada kakitangan Pos Laju. Mangsa wanita berusia 59 tahun itu ketakutan selepas menerima panggilan telefon mendakwa ada melakukan pengeposan barang ke Sabah tetapi terpaksa ditahan selepas.

Semua pejabat pos dan pusat perkhidmatan Pos Laju. Kebetulan aku jawab call tu sebab aku memang tunggu ada dua parcel dari Pos Laju. Kata pos lajuni bukan pos lajuni pos lmbab name nyeklau rse penat nk mne hntr brg baik x yh kejeko thu x aq nm guna brg tu cpt.

Pejabat pos Pos Laju tetap beroperasi di sekitar Kota Setar - Pos Malaysia. Teruk betul perangai scammer ni. 29042021 Dapatkan berita terkini mengenai pos-laju dari Astro Awani.

19082019 Panggilan scam pulak menjadi-jadi sekarang. Kerap kali scammer atau penipu ini menggunakan telefon. Waspada Dengan Panggilan Pelik Musim Beli Barang Online Ini.

Baru dapat move on ni sebenarnya. 02122019 Scam Menyamar Pos Laju Pula. Konon dari pos laju.

SITI HAWI BINTI ABD GHANI. ID 2285280 Review 2285280 is a subjective opinion of poster. Aku semak nombor tersebut menggunakan iPad.

Melalui laporan yang dikeluarkan oleh The Edge difahamkan wanita terbabit telah menerima panggilan telefon dari Pos Laju pada 13 Jun di mana satu bungkusan telah dihantar kepadanya dari Ipoh ke Sabah menggunakan. 018377 Mohd Amri bin alias. Alhamdullillah boleh sihat dan akan sihat.

Pos Laju has the widest network coverage and the largest courier fleet in Malaysia. Pejabat pos Pos Laju tetap beroperasi di sekitar Kota Setar - Pos Malaysia. Kebelakangan ini banyak kes penipuan scammer yang berlaku di negara kita.

09112020 Aku pernah je terima panggilan yang betul-betul dari Pos Laju KLIA sebab barang aku tak dapat nak dihantar ke Sabah. Tak lama kemudian masa aku kat umah telefon umah berbunyi bila angkat kedengaran suara paling bangang kalau nak digunakan sebabgai rakaman suara. 02052021 Dapatkan berita terkini mengenai PosLaju dari Astro Awani.

Mohon pihak pos laju untuk memeriksa status barang saya. Pada masa yang sama ada dua lagi pelanggan yang masih belum menerima barang. 17062020 Tiada telefon number untuk dihubungi.

Aritu rakan2 opis dapat panggilan rawak dari scammer melalui telefon opis. Saya sudah pun menghubungi talian 1 300 300 dan juga number pejabat pos berdekatan tetapi tidak berangkat. Semua pejabat pos dan pusat perkhidmatan Pos Laju.

UTAMA MALAYSIA DUNIA POLITIK VIDEO HIBURAN SUKAN. Tracking numbor RR16696DK BARANG INI DARI LUAR NEGARA Postnord. Ya Allah hati ini.

Dari jam 830am hingga 945am. So tak lepas then dorang akan return barang tu kepada alamat sender. Benar itu nombor dari IPKKL.

05042018 Jika pos laju tidak jumpa tempat saya mereka boleh hubungi saya. Untuk makluman sudah lebih tiga kali wartawan menerima panggilan daripada sindiket macau scam yang pernah menyamar sebagai pegawai polis dan Jabatan Kastam Diraja Malaysia JDKM.


Impact Malaysia On Twitter According To Womensaidorg Between February March 2020 Their Domestic Violence Hotline Experienced A 44 Increase In Calls And Enquiries Please Call 0379563488 Or Whatsapp Sms 0189888058 Domesticviolencehotline Mco


Impact Malaysia On Twitter According To Womensaidorg Between February March 2020 Their Domestic Violence Hotline Experienced A 44 Increase In Calls And Enquiries Please Call 0379563488 Or Whatsapp Sms 0189888058 Domesticviolencehotline Mco


Certificated Red Color Internal Kaaba Cloth Muslim Ramadan Gift Eid Gift Hajj Gift Father Mother Gifts Di 2021 Mekkah Arsitektur Islamis Fotografi Arsitektur


Panggilan Penipuan Dari Pos Laju


Soebandrio Kesaksianku Tentang G30s Vebuka Com


LihatTutupKomentar